Veebipoe Norrakas.ee (edaspidi nimetatud veebipood) omanik on 16664274, asukohaga Lauri, Kiisa küla,85002 Tori vald, Pärnumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, tooted ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub saatmistasu.
Saatekulu sõltub ostja asukohast ja saatmisviisist. Saatekulu kuvatakse ostja poolt tellimuse esitamisel.
Kõik hinnad on eurodes (€).
Tooteinfo on e-poes kohe toote kõrval.
Tellimuse esitamine
Tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse täitmiseks täitke kõik nõutud väljad. Seejärel kuvatakse ekraanil kogukulu. Seda saab turvaliselt tasuda järgmiste Maksekeskus AS poolt pakutavate makseviisidega:
• Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
• Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
• Osta kohe, maksa hiljem: Indivy, Indivy 3, Liisi ID, BigBank, Moki3, Mokilizingas
• Kaardimaksed: Visa / MasterCard


NB! Pangalingiga makset kasutades kinnita tellimus ning seejärel vajuta nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisel veebipoe pangakontole.
Kui meil ei ole võimalik tellitud kaupa tarnida laoseisu lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja tagastatakse tasutud raha (koos saatekuluga) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul kauba ostmisest. teate saamine.
Saadetis
Kaubad toimetatakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti.
Tellimuse vastuvõtmiseks on saadaval järgmised valikud:
Pakiautomaadi partnerid, kurjerid, järeletulemine Norrakas OÜ asukohast.
Ostja kannab saatmiskulu ning vastav hinnainfo kuvatakse saatmisviisi juures.
Tarneajad võivad erineda, kuna Norrakas OÜ tegeleb hulgiveoga ise. Eeldatavad tarneajad antakse teada kohe, kui järgmine saadetis on arveldatud.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks samal viisil, kui teil oleks lubatud kaupa katsetada. tegelik pood.
Kui kaupa on kasutatud, siis seda tagastada ei saa. Kasutamata kaup peab olema avamata originaalpakendis, kui ei ole Norrakas OÜ-ga erikokkulepet. Norrakas OÜ pakub soovi korral testimiseks demokomplekte, et vältida kasutamata kauba asjatut avamist.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus meie e-posti aadressile 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhtudel, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba eelnimetatud tähtaja jooksul üle vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel ostjalt lepingu alusel saadud maksed.
Veebipoel on õigus keelduda raha tagastamisest kuni tagastatava kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on selgelt valinud e-poe pakutavast soodsaimast tavapärasest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole pood kohustatud hüvitama tavapärast saatekulu ületavat kulu.
Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui e-poes märgitud kauba hind on eksituse tõttu oluliselt madalam kauba turuhinnast.
Defektne kaup
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba üleandmise hetkel ja ilmnevad kahe aasta jooksul kauba ostjale üleandmisest. Esimese tarneaasta jooksul eeldatakse, et defekt oli üleandmise hetkel olemas. Veebipoe kohustus on tõestada vastupidist.

NB! When using a bank link payment confirm the order and then click on the ‘Return to merchant’ button.
The personal data necessary for the execution of payments is transferred to authorized processor Maksekeskus AS. The contract enters into force when the amount payable is transferred to the bank account of the online store.
If we cannot deliver the ordered goods due to stock running out or for any other reason, the purchaser will be informed as soon as possible and the money paid (including the shipping cost) will be refunded promptly, but no later than within 14 days of receiving the notification.
Shipment
Goods are shipped to the following countries: Estonia, Latvia.
These options are available for receiving the order:
Parcel machine partners, curriers, pick-up from Norrakas OÜ’s location.
The purchaser bears the shipping cost, and the respective price information is displayed next to the shipping method.
Delivery times may vary, as Norrakas OÜ does its own shipping in bulk. Expected delivery times will be informed of as soon as the next shipment has been settled.
Right of withdrawal
After receiving the order, the purchaser has the right to withdraw from the contract entered into with the e-store within 14 days.
The right of withdrawal does not apply if the purchaser is a legal person.
To exercise the 14-day right of withdrawal, you must not use the ordered goods in any way other than is necessary to ensure the nature, characteristics, and functioning of the goods in the same way you would be allowed to test the goods in an actual store.
If the goods have been used, they cannot be returned. Unused goods must be in unopened, original packaging unless specific agreement has been made with Norrakas OÜ. Norrakas OÜ provides demo-sets for testing at request, to avoid unnecessary opening of unused goods.
To return the goods, you must submit a declaration of withdrawal to our e-mail address within 14 days of receiving the goods.

The purchaser shall bear the cost of returning the goods, except in cases where the reason for the return lies in the fact that a refundable product does not comply with the order (e.g. a wrong or defective product).
The purchaser must return the goods within 14 days of the submission of the declaration of withdrawal or submit evidence that they handed over the goods to the carrier within the forementioned period.
Upon receiving the returned goods, the online store shall return to the purchaser, immediately but no later than after 14 days, the payments received from the purchaser based on the contract.
The online store has the right to refuse to make a refund until the goods being returned are received or until the buyer has provided proof of returning the products, whichever occurs first.
If the buyer has clearly chosen a different form of shipment than the cheapest usual form of shipment offered by the online store, the store is not required to compensate the cost exceeding the usual shipping cost.
The online store has the right to withdraw from the sale and demand that the goods be returned by the purchaser if the marked price of the goods in the online store is significantly lower than the market price of the goods due to an error.
Defective goods
The online store is responsible for the non-compliance of goods sold to a purchaser with the terms and conditions of the contract or for deficiencies which already existed at the time of delivery and which occur within two years of delivering the goods to the purchaser. Within the first year of delivery, it is assumed that the defect was present at the time of delivery. It is the online store ́s responsibility to prove otherwise.

Kuidas saame teid aidata?